FAQ

De levertijd van je bestelling is afhankelijk van de producten die je besteld hebt. Wij streven ernaar de producten zo snel mogelijk te verzenden via PostNL en jou de Track&Trace code te zenden. Over het algemeen krijg je de bestelling binnen 5 werkdagen. Grote en/of zware artikelen hebben een afwijkende levertijd, omdat deze door onszelf worden bezorgd en wij daarvoor per email een afspraak met je moeten maken.

Heb je spijt van je aankoop? De meeste artikelen kun je binnen de 14 dagen bedenktijd retourneren als de artikelen ongebruikt en onbeschadigd zijn. Nadat je hebt aangegeven je artikel te willen retourneren, moet je het artikel binnen 14 dagen retour zenden. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice via info@interwonen.nl.

Bestel je in de webshop? Dan kun je betalen met iDeal, PayPal of via bank overmaken . Ga je naar een winkel? Dan kun je betalen met pin, cash of met een Interwonen Cadeaukaart.

Onze klantenservice helpt je graag verder. Neem contact op via: +31 71 3333044
ma t/m vr: 09:00 tot 18:00 uur
za: 10:00 tot 17.00 uur (tegen lokaal tarief)

Wij zijn geopend op dinsdag tot met vrijdag van 10:00 tot 18:00 uur, op zaterdag van 10:00 tot 17:00 uur en op zondag van 12:00 tot 17:00 uur.

We doen er alles aan om het je zo makkelijk mogelijk te maken en onze artikelen netjes bij je te bezorgen. Toch kan er onverhoopt iets mis gaan. Heb je toch een klacht? Dan helpen we je graag verder. Neem contact met ons op.

Nee, er geldt geen minimale orderwaarde bij Interwonen.